For Your Information PR powstało w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekują czegoś więcej, niż ślepego wyrabiania ilościowych norm… norm liczby publikacji, procentowych wzrostów obecności w mediach, wysokości AVE. Nie uchylamy się oczywiście od rozliczania naszej pracy w oparciu o tego typu dane, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że największy problem PR-u polega na tym, że ciężko jest go zmierzyć, zważyć i określić jego skuteczność. Równocześnie jednak uważamy, że najistotniejszym kryterium pomiaru naszej efektywności są efekty jakościowe, a nie ilościowe.
Właśnie dlatego postanowiliśmy, że nigdy nie staniemy się jedną z wielu fabryk informacji prasowych, jedną z tych agencji, które kolekcjonują dziesiątki logotypów w zakładce Klienci, a pisząc „zaufali nam” w rzeczywistości mają na myśli „po wygaśnięciu kontraktu uciekli gdzie pieprz rośnie”. W zamian za to zaoferujemy Ci wiele alternatywnych rozwiązań, które pozwolą faktycznie budować wizerunek Twojej firmy… zamiast zasypywać skrzynki dziennikarzy stertami nieprzydatnych informacji.
Skąd wiemy jak osiągnąć Twoje cele? Z doświadczenia i z autopsji. Dziennikarze lubią nas właśnie dlatego, ponieważ specjalizujemy się w dostarczaniu im informacji potrzebnych, ciekawych i podanych w profesjonalnej formie. Nie zajmujemy się irytowaniem tej grupy zawodowej za wynagrodzeniem – nawet bardzo wysokim. Nie budujemy też kampanii pod kątem potencjalnych nagród, które moglibyśmy za nie zdobyć (chyba, że na życzenie Klienta). Zdajemy sobie sprawę z tego, że praca PR-owca polega przede wszystkim na operowaniu w cieniu Klienta, a nie na świeceniu zębem w pierwszym rzędzie.
Nie trzymamy także naszych Klientów na siłę, obwarowując nasze umowy lojalkami i karami umownymi. Wierzymy w to, że nasza praca sama potrafi się obronić. Właśnie dlatego każdy może się bezboleśnie przekonać o jakości naszej pracy. FYI PR to agencja dla tych wszystkich, którzy podzielają nasz pogląd, że PR nie jest jedynie drugorzędnym dodatkiem do reklamy, jej zastępstwem lub uzupełnieniem w postaci „zła koniecznego”. Dla nas PR to przede wszystkim potężne narzędzie, służące do budowania wizerunku.
Podsumowując - jeśli szukasz agencji idącej na ilość, daj nam znać – przekażemy Ci namiary do konkurencji :)