Nasze doświadczenie rośnie z dnia na dzień – zbieraliśmy je pracując m.in. w agencji Multi Communications, magazynie Businessman Magazine, a nawet w spółce Skarbu Państwa - Polskich Liniach Lotniczych LOT. Obecnie, tworząc FYI PR, wykorzystujemy to, czego mieliśmy okazję nauczyć się do tej pory, równocześnie gromadząc nowe doświadczenia zawodowe.

Trochę zbyt enigmatycznie? A zatem przejdźmy do konkretów ...

 

ARVI CIEŚLIŃSKI  - od 2005 do 2009 pracował w Multi Communications na stanowisku Media Monitoring Specialist. W tym czasie zajmował się przygotowywaniem raportów medialnych, tworzeniem analiz publikacji na temat klientów oraz ich konkurencji, a także wspieraniem zespołów PR w tworzeniu strategii medialnych. Arvi obsługiwał firmy z takich branży, jak: FMCG (Knorr), farmaceutycznej (Wyeth), medycznej (Centrum Medyczne LIM), AGD (Beko), alkoholowej (Diageo), motoryzacyjnej (LeasePlan Fleet Management), transportowej (Koegel), logistycznej (DB Schenker) i ubezpieczeniowej (Inter Partner Assistance). W FYI PR odpowiedzialny za kwestie kreatywne oraz raporty i analizy. 

MAŁGORZATA KENIG  - pierwsze szlify zawodowe zdobywała na stażach m.in w redakcji Businessman Magazine oraz w Dziale PR i Sponsoringu Polskich Linii Lotniczych LOT, aby w 2007 roku rozpocząć pracę w agencji Multi Communications, gdzie pracowała do końca 2010 r. W tym czasie awansowała od stażysty do Account Managera. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje m.in: 
 

Zintegrowana komunikacja marketingowa

Współtworzenie strategii oraz prowadzenie projektu zintegrowanej komunikacji marketingowej „Naga prawda o ubezpieczeniach” dla ING Życie, obejmującej działania public relations, eventy w przestrzeni miejskiej, udział celebrytów, kampanię reklamową w prasie, telewizji oraz internecie, e-marketing. 

 

Współtworzenie i prowadzenie zintegrowanej komunikacji marketingowej dla Alphabet Polska LeasePlan Fleet Management, obejmującej kompleksowe działania public relations, reklamę, marketing B2B oraz CSR.

 

PR korporacyjny
Współtworzenie strategii i prowadzenie projektów PR-u korporacyjnego dla Grupy DSV, Alphabet Polska Fleet Management, LeasePlan Fleet Management, ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie,  ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne, ING Usługi Finansowe, Vocollect Europe.

PR B2B
Prowadzenie obsługi klientów wyspecjalizowanych w usługach typu B2B – Alphabet Polska, LeasePlan Fleet Management (wynajem długoterminowy, leasing, zarządzanie flotami samochodowymi), Grupa DSV (transport, spedycja, logistyka) oraz Vocollect Europe (systemy głosowe dla logistyki magazynowej). Pozycjonowanie produktów oraz usług klientów, połączone z PR-em eksperckim.

 

PR ekspercki
Prowadzenie działań PR, ukierunkowanych na budowę oraz wzmacnianie wizerunku i pozycji ekspertów dla Alphabet Polska, Grupy DSV, LeasePlan Fleet Management, ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne, ING Usługi Finansowe, Vocollect Europe. Wsparcie merytoryczne działań zespołów obsługujących Inter Partner Assistance oraz DB Schenker.

 

Strategie kryzysowe i strategie komunikacji zmian
Stworzenie strategii oraz współprowadzenie projektu strategii komunikacji zmian oraz strategii antykryzysowej „Droga 2015” dla ING Życie w związku z rozdziałem części bankowej od ubezpieczeniowej i emerytalnej oraz przyszłym rebrandingiem tej drugiej na Nationale Netherlanden. 

 

Komunikacja wewnętrzna
Stworzenie strategii oraz współprowadzenie projektu komunikacji wewnętrznej „Droga 2015” dla ING Życie w związku z rozdziałem części bankowej od ubezpieczeniowej i emerytalnej oraz przyszłym rebrandingiem tej drugiej na Nationale Netherlanden. 

 

Custom publishing / wydawnictwa wewnętrzne
Prowadzenie, opieka merytoryczna oraz współtworzenie redakcyjne magazynu ReLease, skierowanego do klientów oraz partnerów biznesowych firmy LeasePlan Fleet Management oraz Magazynu DSV dedykowanego dla klientów Grupy DSV.

 

Projekty ekologiczne
Obsługa PR oraz marketingowa projektu ekologicznego GreenPlan dla firmy LeasePlan Fleet Management. Współtworzenie strategii oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, cyklicznych eventów dla klientów i partnerów biznesowych firmy, udział klienta w działaniach edukacyjnych oraz CSR.

 

Projekty edukacyjne
Współorganizowanie projektu "Dziennikarska Akademia Ubezpieczeniowa" dla ING Życie, obejmującego spotkania ekspertów (niezależnych i z ING Życie) z dziennikarzami gazet lokalnych i ogólnopolskich.


Nasze doświadczenie zawodowe, jeszcze przed FYI PR, zaowocowało uznaniem branży public relations m.in.

 

PRGN Best Practice Awards – 2 nagrody główne w kategorii:

komunikacja korporacyjna za projekt dla ING Życie „Naga prawda o ubezpieczeniach”

(współtworzenie i prowadzenie projektu)

komunikacja wewnętrzna za projekt komunikacji zmian „Droga 2015” realizowany dla ING Życie

(projekt autorstwa Małgorzaty Kenig)

 

Effie Awards – srebrna nagroda w kategorii Media Idea za akcję „Naga prawda o ubezpieczeniach”

dla ING Życie (współtworzenie i prowadzenie projektu)

 

Złote Spinacze - wyróżnienia w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations w kategorii:

PR korporacyjny za projekt „Naga Prawda o Ubezpieczeniach” dla ING Życie

(współtworzenie i prowadzenie projektu)

event komercyjny za projekt „Naga Prawda o Ubezpieczeniach” dla ING Życie

(współtworzenie, prowadzenie obsługi medialnej dla części eventowej projektu, organizacja towarzyszących mu konferencji prasowych)

 

FYI PR

O nas

Zespół

Doświadczenie

Klienci

Kontakt

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając z tej strony, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Więcej informacji Ok